Ügyfélélmény mérési módszerek a gyakorlatban és a kutatásban

 

Az ügyfélélmény (customer experience, CX) fejlesztése napjaink egyik kiemelt marketingfeladata. Az árucikk, vagy az alapszolgáltatás önmagában már nem elegendő ahhoz, hogy a vállalat az egyre élesedő versenyben kitűnjön. Bár igazi népszerűségre az online eszköztár alkalmazásának elterjedésével tett szert, de nem csak az internetes felületeken értelmezhető a fogalom. A program során az érdeklődők megismerik az ügyfélélmény fogalmát, áttekintésre kerülnek annak legfontosabb összetevői és egy vendéglátóipari példa segítségével bemutatásra kerül, hogy az ügyfélélmény egyes összetevőinek hatása milyen módon ismerhető fel, vizsgálható az üzleti folyamatok fejlesztése vagy éppen a tudományos kutatás eredményes lebonyolítása érdekében.

Alkalmak
{

Only with Hungarian knowledge

Nem regisztrációköteles