Iskolák és irodák környezetpszichológiája - avagy mit tanulhatna egymástól a két színtér?
Az iskola és az iroda is fontos témái a környezetpszichológiának. A két színtér relációja azonban már sokkal ritkábban válik vizsgálat tárgyává, noha ez a két szocio-fizikai közeg nagyon sok ponton összekapcsolható vagy összehasonlítható lenne egymással. Mindkét épített környezeti helyszín kiemelt pszichológiai jelentőséggel bír a használói számára, de funkciójukban is sok hasonlóság fedezhető fel. Az iskola elsődlegesen nevelési környezet, de a pedagógusok számára munkahely is; egy irodai környezetben pedig a munkavégzésen túl számos kreatív, alkotó, edukációs tevékenység is zajlik. A kerekasztal során a pszichológia és az építészet felől érkező kutatók arról beszélgetnek, mit tanulhatna egymástól ez a két színtér.


Only with Hungarian knowledge
Nem regisztrációköteles